Rumb a Itàlia “avanti tutta”

Els alumnes de Grau Superior de Sistemes de navegació han tingut l’oportunitat de fer una estada a l’Spezia (Italia) on han pogut gaudir d’una bona experiència a l’hora que han conegut diferents maneres treballar en el sector de la nàutica.

Durant aquests dies, l’alumnat de l’Institut de Nàutica juntament amb l’alumnat de l’Institut La Rouviere de França, han visitat l’Institut Capellini-Sauro, on s’han desenvolupat activitats conjuntes, visites i xerrades relacionades amb el mon de la nàutica als professionals del qual agraïm la seva rebuda.

Aquesta estada europea, s’enmarca dintre del projecte Blue Template (Blue Tech Partnership Education – K2), projecte europeu liderat pel Distretto ligure delle tecnologie marine (La Spezia) per a implementar l’adquisició de coneixements i les estades en empreses entre diversos socis educatius europeus, en l’ambit de les tecnologies marines. El projecte continuarà fins al 2020, així que durant aquests dos cursos els nostres alumnes i docents tindran la oportunitat de participar en enriuidores experiències d’intercanvi i cooperació entre els divesors socis.

Des de l’Institut de Nàutica volem agrair als professionals que han participat en aquesta estada, i esperem que que hagi estat ha l’inici d’una col·laboració entre l’alumnat italià, francès i català.