Projecte Erasmus+ a Itàlia

El nostre alumne de GS de Sistemes de Navegació ( l’equivalent al CFGS de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, perfil professional d’Instal·lacions Elèctriques i Comunicacions del Vaixell), Alejandro Vargas, ha realitzat les pràctiques d’empresa (FCT) a Itàlia (La Spezia), gràcies a la beca proporcionada pel Projecte Erasmus +.

En aquestes pràctiques, l’alumne, ha treballat en una empresa d’electrònica naval, amb soldadura de components electrònics, i diferents connectors específics per equipament nàutic.

Des de l’Institut de Nàutica de Barcelona seguim apostant pel projecte Erasmus + tant en la Formació Professional com en els Ensenyaments Esportius, ja que considerem que és una excel·lent oportunitat per a l’alumnat el fet de realitzar les pràctiques d’empresa en un altre país, coneixent noves cultures, noves maneres de treballar i desenvolupant una llengua estrangera.

A més a més, l’Alejandro va participar en la jornada de portes obertes de l’INB explicant la seva experiència a Itàlia a nivell professional, i també explicant la seva experiència personal durant aquest projecte Erasmus+. Felicitats Alejandro!