Projecte Erasmus + a Malta

El nostre alumne de GS de Salvament i Socorrisme, Eduardo Cardell, ha realitzat les pràctiques d’empresa (FCT) a Malta, gràcies a la beca proporcionada pel Projecte Erasmus +.

En aquestes pràctiques, l’alumne, ha desenvolupat la tasca de coordinador d’un grup de socorristes de platja en la costa de Malta, país mediterrani amb molta tradició marítima, on la figura del socorrista està molt ben valorada i per aquest motiu ha tingut la sort de conèixer la presidenta d’aquest país, la molt honorable Marie-Louise Coleiro Preca.

Des de l’Institut de Nàutica de Barcelona seguim apostant pel projecte Erasmus + tant en la Formació Professional com en els Ensenyaments Esportius, ja que considerem que és una excel·lent oportunitat per a l’alumnat el fet de realitzar les pràctiques d’empresa en un altre país, coneixent noves cultures, noves maneres de treballar i desenvolupant una llengua estrangera.