Nou Cicle de Grau Superior en Activitats de Platja (AAFE platja)

Des de l’Institut de Nàutica de Barcelona, ens plau comunicar-vos que pel proper curs 2018-2019 oferirem el Cicle Formatiu de Grau Superior Activitats de Platja (*).

Aquest cicle anirà encaminat a formar l’alumnat en el món de l’ activitat físico-esportiva en l’entorn de la platja, el qual neix amb la idea de donar resposta a la demanda que tant alumnes com sectors esportius relacionats amb el mar ens manifesten. Mitjançant aquests nous estudis, es donarà eines a l’alumnat per a que siguin competents en el sector professional relacionat amb les activitats lúdiques i esportives que tenen lloc a les platges catalanes:

Paddle surf, volei platja, kayak, surf, jocs de sorra, ioga,…

Aquest estudis son de dos anys, s’oferiran en modalitat dual, en horari de matí, i amb la possibilitat de fer pràctiques al extranger.

Recordeu que els propers 24 i 25 d’abril es realitzarà la jornada de portes obertes del centre on rebreu tota la informació relacionada amb aquests estudis. Podeu consultar els horaris de les Portes Obertes aquí.

Tríptic aquí

(*) Correspon al GS en Ensenyament i Animació Socioesportiva, adaptat a Activitats de Platja (AAFE)