Lliurament de premis 6è concurs d’idees INB

Un any més, s’ha realitzat el Concurs d’Idees de l’institut de Nàutica de Barcelona.  Ha estat la 6ª edició d’aquest concurs que hem celebrat en el marc de la Setmana Blava de l’INB d’enguany.

Un vegada realitzat el concurs, podem dir que els brillants guanyadors han estat els dos que apareixen a les fotos:

Projecte STUMBLE, ideat per un grup d’alumnes de 2n de GM Manteniment de vaixells de matí, com són:

Rocco Berga, Pau Martorell, Jan Palou, Aniol Vidal i Alberto Xalabarder

Projecte ECODUSTideat per un grup d’alumnes de 2n de GS de Sistemes elèctrics i de navegació, com són:

Christian Amendola, Martí Baron, Gerard Botias, Ignasi Dosta, Carlos López, Álvaro Martínez i Jean Marco Navarrete

Enhorabona als guanyadors!!

En aquest concurs l’alumnat dels diferents ensenyaments gràcies a la iniciativa i feina que es fa des de Empresa i Emprenedoria, crea i exposa, a la resta d’alumnat del centre i a un jurat format per professorat de les diferents especialitats de l’institut, una idea original i creativa en 5’.

Aquest concurs neix amb la idea doncs de potenciar la creativitat i l’emprenedoria de l’alumnat de l’INB, dues capacitats professionals i personals claus en la societat actual.

Aprofitem doncs en aquest sentit per felicitar a la resta de concursants per les seves idees:

Domotics Yacht (Sergi Samaranch i Jordi Sánchez), Els Súpers (Bernat del Pino i Marcel Nadal), Nautilus (Javier Jodar i Oriol Perapoch), Boatscrap (Oriol Torres) i Ecotag (Ignasi Dosta i Jean Marco Navarrete)

Felicitats a tots els i les participants!