Llistat definitiu de preinscripcions admeses/excloses Cicles Formatius de Grau Mitjà per alumnes de continuïtat

Trobareu el llistat definitiu d’alumnes admesos/exclosos al procés de preinscripció del Cicle Formatiu de Grau Mitjà Manteniment d’embarcacions d’esbarjo, pel proper curs 2023-2024 de l’alumnat de continuïtat (provinent de 4t d’ESO) aquí.

El llistat amb el total de sol·licituds presentades al procés de preinscripció per l’alumnat de continuïtat, el podeu consultar aquí.

IMPORTANT!! Aquest llistat indica si heu estat admesos o no al procés de preinscripció d’alumnes de continuïtat, NO VOL DIR QUE ESTIGUEU ADMESOS A L’ESTUDI SOL·LICITAT.

La propera data que heu de tenir en compte és el proper dia 31 de maig on publicarem el llistat amb la puntuació amb el barem provisional.

Recordeu que trobareu el calendari de tot el procés en aquest enllaç