Llistat ALUMNES ADMESOS i INICI DE MATRÍCULA PFI d’Auxiliar de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo

A continuació, trobareu tres llistats:

Un llistat amb les assignacions de les preinscripcions presentades al PFI d’Auxiliar de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo.

Un altre llistat, amb els alumnes admesos al PFI d’Auxilliar de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo a l’Institut de Nàutica de Barcelona.

Un tercer, que és el llistat d’oferta definitiva que té l’institut.

La matrícula es farà entre els dies 4 i 15 de juliol.

Per fer la matrícula cal que ompliu, signeu i ens feu arribar els documents de matrícula que trobareu en aquest enllaç dins del termini de presentació de sol·licituds.

Podeu fer-los arribar a la secretaria de l’institut de forma presencial o per correu electrònic (a8074847@xtec.cat). L’horari d’atenció al públic de la secretaria és de 9h a13h de dilluns a divendres. Si necessiteu suport per fer la matrícula podeu venir a l’institut i us ajudarem.

LLISTAT D’ASSIGNACIONS D’ALUMNES PREINSCRITS aquí.

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS aquí.

LLISTAT OFERTA DEFINITIVA aquí.