L’INB acull alumnes de la Bretagne (França)

Gràcies a un acord entre l’INB i el CMV (centre municipal de Barcelona), rebem dos alumnes de l’Institut Lycée de Métiers Emile James de la Bretagne Francesa.

En Robin i en Maxence estan estudiant manteniment de vaixells al seu institut de França, i realitzaran la seva formació en centres de treball (FCT) al CMV, a més a més, també col.laboraran amb els nostres alumnes de l’INB fent intercanvi de coneixement de manteniment de vaixells i intercanvi lingüístic.

Benvinguts als dos alumnes, i des de l’Institut de Nàutica de Barcelona esperem mantenir aquesta col·laboració.

Grâce à un accord entre l’INB et le CMV (centre municipal de Barcelone), nous accueillons 2 étudiants français.

Robin et Maxence étudient la maintenance des bateaux à l’Institut Emile James du Lycée des Métiers et suivent leur formation dans les centres de travail du CMV.

Ils collaboreront également avec nos étudiants en échangeant des connaissances sur la maintenance et les échanges de bateaux.  linguistique  Bienvenue!