Jornada Educa Verd Play

El nostre alumnat d’Animació d’Activitats Socioesportives d’esport de platja ha dinamitzat la jornada Educa Verd Play que s’ha desenvolupat a l’INEFC de Barcelona.

Aquesta jornada es basa en el model esportiu del Juga Verd Play creat pel Consell Esportiu del Baix Llobregat, Carles Gonzàlez i Pere Alastrué que potencia els valors en l’esport.

La jornada es va desenvolupar el passat 11 de març a l’INEFC de Barcelona, i va participar el nostre institut juntament amb l’Escola Virolai, l’Escola Pérez Iborra, l’Institut Gabriela Mistral, l’Institut Valèria Halinè i l’Escola Mare del Diví Pastor. En la jornada es van realitzar diferents competicions esportives amb els valors com a fil conductor.

L’alumnat de l’INB ha participat activament en la jornada com a tutors de joc o tècnics esportius dels diferents esports realitzats.