Jornada de 24h d’innovació d’FP

L’alumnat de l’INB de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, Bryan Nicolás Rodríguez i Marc Zorrilla Sánchez, van participar de forma exitosa en la jornada 24 hores d’innovació FP.

En aquest esdeveniment relacionat amb la innovació, 24 empreses van proposar diferents reptes per a grups de 8 alumnes de diferents centres de Catalunya, i aquests van haver de buscar la millor solució i crear un prototip relacionat amb el repte proposat.

L’equip del Bryan ha guanyat el segon premi amb el seu prototip de QR per integrar als músics de TMB

El Marc i el seu grup van crear una pulsera per al museu MACBA la qual ajuda a distingir les obres que son interactives de les que no ho son.

Des de l’INB, felicitem a tots els participants, i especialment als dos alumnes del nostre centre, així com valorem molt positivament aquest concurs d’innovació.