Inici Virtual de la 3a Avaluació

Aquest dimarts 14 d’abril, seguint les indicacions del Departament d’Educació, hem iniciat la 3a avaluació del curs escolar 2019-2020 de manera virtual.

Des de l’inici del confinament per la COVID-19, tot el professorat de l’INB ha estat treballant de forma telemàtica per adaptar de la millor manera possible tots els mòduls dels diferents estudis que realitzem en el centre. Així doncs, un cop passada la setmana santa en confinament, l’alumnat de l’INB, tant de vaixells com d’esports, podrà continuar el curs acadèmic de manera virtual rebent el suport de tot el professorat mitjançant les diferents eines, recursos i aplicacions tecnològiques que tenim.

Per tant,  des de l’INB tenim l’esperança que aquesta situació anirà millorant poc a poc, i que abans de final de curs ens puguem retrobar tota la comunitat educativa de forma presencial, però de moment, seguim treballant de forma virtual per que el nostre alumnat assoleixi totes les competències necessàries tot i la difícil situació que estem vivint.

#Totanirabe #Joactuo #Joemquedoacasa