Inici preinscripció Cicles Formatius Grau Mitjà per la resta de l’alumnat.

Des del 9 de maig i fins dia 15 de maig, pot fer la preinscripció per als Cicles Formatius de Grau Mitjà, la resta de l’alumnat. En aquesta convocatòria pot fer la preinscripció totes aquelles persones que no ha pogut participar a la convocatòria per l’alumnat de continuïtat per no tenir els requisits o per qualsevol altre motiu.

Recordeu que la preinscripció es fa a través de la pàgina web de la Generalitat de Catalunya.

Trobareu aquí l’enllaç amb tota la informació que necessiteu per fer aquest tràmit.

Des de la secretaria del centre estem disponibles per orientar-vos en tots els dubtes que us puguin sorgir. També tenim ordinadors disponibles per si voleu venir presencialment a fer els tràmits.

A continuació podreu veure el nostre horari d’atenció al públic.

Fes del mar la teva professió!!