Inici classes cursos intensius d’estiu Cicle Inicial de Vela i Salvament i Socorrisme

Us informem que el curs intensiu del Cicle Inicial de Salvament i Socorrisme començarà el proper dilluns 12 de juny a les 8 hores a l’Edifici SEU de l’Institut de Nàutica de Barcelona (carrer de l’Escar 6-8).

Per altra banda el curs intensiu del Cicle Inicial de Vela començarà el proper dilluns 12 de juny a les 15 hores a l’Edifici SEU de l’Institut de Nàutica de Barcelona (carrer de l’Escar 6-8).

Per tal de finalitzar la vostra matrícula tot l’alumnat matriculat als cursos intensius haurà de portar la següent documentació degudament emplenada i signada el primer dia de classe: descarregar documentació aquí.

Per al Cicle Inicial de Vela s’obren 3 grups: G18, G20 i G21. Al vestíbul trobareu els llistats amb els noms de l’alumnat de cada grup i l’aula on heu d’anar.

L’assistència aquest dia es obligatòria per tot l’alumnat, encara que només estigueu matriculats a un Bloc o mòduls individuals, ja que es farà la presentació del curs per part del tutor/a i es farà entrega del calendari de les classes i de les claus per accedir a l’entorn virtual.