III Concurs d’Idees Emprenedores

Per tercer any consecutiu, des de l’Institut de Nàutica de Barcelona s’ha realitzat el III Concurs d’Idees Emprenedores. En aquest concurs s’intenta potenciar la creativitat i l’emprenedoria de l’alumnat de l’INB, el qual ha de pensar una idea, l’ha de treballar, i finalment l’ha de  desenvolupar en forma de projecte emprenedor. Val a dir, que el o els projectes presentats que guanyen aquest concurs intern, participaran en el concurs FP Emprèn de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Un cop realitzat el concurs, podem dir que els brillants guanyadors han estat:

Projecte EasyCook, ideat per Joaquim Gual, de Grau Mitjà de Manteniment de vaixells.

Projecte Power Lima, ideat per Jordi Parra i David Radua, de Grau Superior de Salvament i Socorrisme.

Enhorabona als guanyadors!!

Des del centre, pensem que aquestes iniciatives son molt enriquidores, i ajuden a l’alumnat a potenciar la seva creativitat i emprenedoria, dues característiques clau en la societat actual, per aquest motiu, també volem felicitar als altres concursants pels seus projectes:

Kit Control (Sergi Batalla i Oriol Garcia-Gascon), Ecological Batteries (Juanjo Benitez), Naut App (Sergi Esteban), Corporal Energy (Marc Zorrilla), NaviBox (Jean Michael Perrot) i Nautifast (David Plaza).

Felicitats a tots els i les participants, i ja comencem a pensar en el IV Concurs d’Idees Emprenedores.