I Catskills & IV Intersalvament 2019

El passat dijous 21 de novembre es va realitzar la IV edició de l’Intersalvament d’Instal·lacions aquàtiques a les instal·lacions de l’escola catalana de l’esport. Aprofitant aquest esdeveniment, a continuació, també es va realitzar la I edició del Catskills Catalunya relacionat amb la professió del socorrista.

Pel que fa la I edició del Catskills, els alumnes van mostrar habilitats relacionades amb la professió del socorrista, per tant, van actuar i auxiliar en situacions desconegudes persones en perill.

L’alumnat de l’Institut de Nàuitca va participar a les dues competicions, aconseguint una meritòria 5ª posició, i el que és més important, gaudint de l’experiència amb tota la resta de centres  de Catalunya on es realitzen els estudis de Salvament i Socorrisme.