I CAMPUS ESPORTIU INB – BABAUA SURVIVOR

Els dies 11,12 i 13 de maig va tenir lloc la 1a Edició Campus Esportiu INB! Aquest Projecte ha estat dissenyat, planificat i implementat pel nostre alumnat de GS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva.

Dintre del marc del Projecte DUAL i mitjançant metodologies competencials i col·laboratives, l’alumnat posa en marxa tots els coneixements, habilitats i capacitats adquirides al llarg dels dos cursos. I quina millor manera de demostrar-ho, que organitzant un Campus de 3 dies consecutius.

Cal dir que aquesta experiència no hagués estat possible sense uns participants. Aquest curs han participat uns 90 alumnes de 3r d’ESO de l’INS Serrat i Bonastre. Han gaudit de tres matins intensos, plens d’activitats i jocs de l’àmbit recreatiu en les nostres platges de la Barceloneta.

I no només això, sinó que darrera hi ha una intenció de posar un granet de sorra en l’assoliment de l‘ODS Vida Submarina. Hem conegut la història de la tortuga Babaua i ens hem conscienciat de la importància  que te cuidar la biodiversitat dels nostres mars i oceans. Els participants d’aquesta jornada anaven superant reptes i aconseguint ous de tortuga que es traduiran amb una donació al Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) i el projecte Posidonia d’Anèl·lides.

Tot el professorat implicat no pot estar més orgullós de l’alumnat i dels resultats. L’enquesta realitzada pels participants ha superat totes les nostres expectatives i ens ha emocionat.

Així doncs, si el proper curs voleu participar, no dubteu en contactar amb nosaltres. Us hi esperem!!!