Éxit de la xerrada organitzada a la FNOB

L’alumnat de l’INB, acompanyat de professors, alguns afeccionats i premsa ha anat a les instal·lacions de la FNOB per a assistir a una xerrada sobre la classe MINI i la seva regata més emblemàtica, la transoceànica Mini Transat.

L’esdeveniment s’emmarca en l’oferta d’actes de la Setmana Blava del INB i, en aquesta ocasió, la FNOB i la Base MINI Barcelona, han volgut difondre entre els seus alumnes la classe de vela oceànica en la qual s’inicien la majoria de regatistes que volen accedir a la vela professional.

La impulsora i responsable de la Base MINI Barcelona, Anna Corbella, va explicar els detalls de la classe, del circuit de regates, del seu reglament i quina es la millor manera d’accedir a aquest esport.  Luigi Dubini per part seva, membre de Base MINI Barcelona i que prepara el seu vaixell en la Base Oceànica FNOB, de cara a la seva participació en la Mini Transat 2019, va explicar el seu projecte i va animar als presents a acostar-se a la vela oceànica tant des del punt de vista esportiu com tècnic.

Des de l’INB, volem agraïr a la FNOB la interessant xerrada, la qual ha tingut una gran acollida per part de l’alumnat.