Els nostres alumnes continuen guanyant premis!

És un goig donar notícies com aquesta, en la que us volem anunciar que el nostre alumne Carles Manich, ha guanyat el premi de la 11a edició del concurs d’emprenedoria FP Empren, (categoria Sostenibilitat) de la Fundació BCN Formació Professional.

En Carles, alumne del Grau Mijtà de Manteniment d’embarcacions d’esbarjo, es va presentar amb el projecte SenSailor. És una idea que planteja un negoci innovador, útil i necessari per al sector de la recerca científica dels oceans, especialment per investigar els efectes del canvi climàtic sobre el medi marí i ajudar a posar-hi solució. L’empresa ofereix un servei de lloguer de drons marins de navegació superficial destinats a oferir serveis per a empreses relacionades amb la investigació marina per a la presa de dades del mar i de climatologia, que ajudin a determinar l’estat de salut del planeta

Els alumnes que participen en aquests premis, sorgeixen del nostre concurs intern d’emprenedoria, que a més del Carles va tenir també unes brillants guanyadores:

Maria Tapia Peñas, alumna del Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, adaptat a platja, que a més va ser també finalista al concurs FP Empren, amb el projecte SolidarySand. El projecte té com a objectiu facilitar oportunitats d’ocupació reals, com a talleristes, a persones que realitzen figures de sorra a les platges. Fomenta l’economia social i solidària a través d’una iniciativa innovadora basada en la inclusió sociolaboral dels artistes de les platges de Barcelona.

Laia Roselló Pinyol, amb el projecte: Life, Rip & Pets

Així que moltes felicitats als tres per aquests reconeixements, així com felicitar també a la nostra docent Cristina Martin, que és la impulsora del nostre concurs d’idees, i la tutora dels dos projectes guanyadors.

Volem també destacar als altres alumnes que van presentar uns també molt bons projectes: Victor Romero pel projecte PlatjaBox, a Josep Palacín i Joan Oliveras pel projecte eWander, al Guillem Martí amb el projecte Kayak 4 everybody, a Oriol Cesari i Marcos Rivas amb el projecte Runners, a l’Angels Guitart pel seu projecte Fjordsafari, a Nil Far amb Econaut i al Manel Caldino amb el projecte Comunicació Nàutica.

Felicitar doncs a totes i a tots!!!

Diploma acreditatiu del premi