Compartint experiències amb l’alumnat Francès

Seguint amb la col·laboració amb l’alumnat d’Etel (Bretagne francesa), el passat  divendres 8 de novembre vam organitzar una jornada per intercanviar idees i experiències.

Així doncs, l’alumnat francès ens va fer una exposició dels seus estudis de manteniment de vaixells a la Bretagne, i una aproximació cultural a aquesta regió de França. A continuació, es va fer una sessió de treball comparant els diferents sistemes d’aprenentatge i formació en els centres de treball. I ja per acabar, els alumnes catalans i francesos van treballar conjuntament en la preparació del vaixell “Tombarella” amb treballs de fibra i composite.

Des de l’INB valorem molt positivament la jornada, i de ben segur que seguirem compratint i aprenent d’aquest alumnat.

Vendredi dernier, 8 novembre, les étudiants français d’Etel ont présenté à nos étudiants une exposition sur les études de maintenance de bateaux en Bretagne ainsi qu’une approche culturelle de cette région de la France. différents systèmes d’apprentissage et de formation dans les centres de travail.Enfin, les étudiants français et catalans ont collaboré à la préparation du navire “Tombarella” avec travail en fibres et matériaux composites.