Campions de l’Intersalvament 2018-2019

El passat dimecres 20 de novembre, l’Institut de Nàutica de Barcelona va organitzar amb èxit l’intersalvament de piscina a les instal·lacions del Club Natació Montjuic. Aquest esdeveniment es realitza cada any, i es caracteritza per desenvolupar una competició de salvament esportiu entre tots els centres de Catalunya que imparteixen el ensenyaments esportius de salvament i socorrisme.

Des de l’Institut de Nàutica ens fa molta il·lusió anunciar que aquest any els nostres alumnes s’han proclamat campions de la competició. També cal dir, que aquest esdeveniment esportiu té el recolzament del departament d’ensenyament, i de la Federació Catalana de Salvament esportiu i que aquest any ha estat organitzada de forma satisfactòria pel nostre centre.

Des del centre, també volem agrair al CN Montjuic, per cedir-nos les instal·lacions per al desenvolupament de la jornada esportiva, i al nostre alumnat de Grau Superior de Salvament i Socorrisme per ajudar en el cronometratge de la competició.