Adjudicacions places vacants Formació Professional

En aquest llistat trobareu els alumnes admesos que han participat a la 2a fase d’admissió als cicles de Formació Professional:

Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo aquí.

Sistemes Elèctrics i de Navegació aquí.

Els alumnes admesos hauran de fer la matrícula abans del 23 de setembre. Trobareu els documents de matrícula aquí i els podreu presentar de forma presencial a la secretaria de l’Institut (de dilluns a divendres de 9 a 13 hores) o enviar-los per correu electrònic (a8074847@xtec.cat).

_____________________________________________________________________________________________________

Com a resultat d’aquestes adjudicacions han quedat vacants les següents places:

Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo torn tarda: 2 places.

Ensenyament i Animació Socioesportiva orientat a platja: 20 places

Sistemes Elèctrics i de Navegació: 14 places.

Aquestes places estan a disposició de totes les persones que estiguin interessades.

Per accedir a aquestes places vacants, cal que envieu un correu electrònic (a8074847@xtec.cat) amb el nom i cognoms de l’alumne/a, dades de contacte i l’estudi del qual sol·liciteu plaça.

Les peticions s’ordenaran per ordre de recepció d’aquests correus i el centre es posarà en contacte per fer la matrícula el més aviat possible.