Acte públic de gestió de llista d’espera del Grau Mitjà de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo

Us informem que el proper divendres 21 de juliol a les 11 hores es celebrarà al vestíbul de l’Institut de Nàutica de Barcelona l’acte públic de gestió de la llista d’espera per al Grau Mitjà de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo. En aquest acte només poden participar l’alumnat que està a la llista d’espera del procés de preinscripció. Tot l’alumnat que vulgui participar en aquest acte s’ha de presentar presencialment al vestíbul del centre com a mínim 10 minuts abans de que comenci.

Podeu consultar els llistats de l’alumnat en llista d’espera a continuació:

Llista d’espera per l’alumnat de continuïtat aquí

Llista d’espera per la resta de l’alumnat aquí

Les places vacants són:

1r CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo torn Matí: 3 places

1r CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo torn Tarda: 3 places

_______________________________________________________________________________

Indicacions sobre el procés d’assignació de les places vacant per llista d’espera:

Primer s’oferiran les vacants a les persones en llista d’espera (per la via d’accés que correspongui) del “Procés per l’alumnat amb continuïtat d’escolarització”.

Un cop assignades (si és el cas) les places a l’alumnat de continuïtat, i sempre que en quedin vacants, s’oferiran als alumnes que han participat al “Procés de preinscripció per a la resta de l’alumnat” també per la via d’accés que correspongui.

Si teniu qualsevol dubte us podeu adreçar a la secretaria del centre a través del telèfon 93 884 60 74 o per correu electrònic a l’adreça a8074847@xtec.cat