Acollim a estudiants francesos i italians d’un projecte Erasmus europeu

Portem ja dos anys immersos en el projecte europeu Blue Template (Blue Tech Partnership Education – KA2), liderat pel Distretto ligure delle tecnologie marine (La Spezia) per a implementar l’adquisició de coneixements i les estades en empreses entre diversos socis educatius europeus, en l’ambit de les tecnologies marines. El projecte continuarà fins al 2020, així que durant aquests dos cursos els nostres alumnes i docents tindran la oportunitat de participar en enriuidores experiències d’intercanvi i cooperació entre els divesors socis.

El curs passat els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de fer una estada a l’Spezia (Italia) on van poder gaudir d’una bona experiència a l’hora que van conèixer diferents maneres treballar en el sector de la nàutica.

I ara els tenim a tots a casa nostra!

Durant aquesta setmana, l’alumnat de l’Institut de Nàutica juntament amb l’alumnat de l’Institut La Rouviere de França, i del l’Institut Capellini-Sauro, estan portant a terme activitats conjuntes, visites i xerrades relacionades amb el mon de la nàutica.

Els hem preparat un programa molt complert, així que durant aquesta setmana us anirem informant de les activitats que anem realitzant!

Monday April 1st

Global Position System workshop

Global Position System workshop. Nice View!

Beach sportif activity

Beach Volei