Inici de matricula i publicació de llistats d’alumnes admesos Batxillerat Esportiu Salvament i socorrisme / Vela

El dia 22 de juny i fins el 3 de juliol està obert el periode de matrícula pel Batxillerat Esportiu de Salvament i socorrisme i el Batxillerat Esportiu de Vela.

TROBAREU TOTA LA DOCUMENTACIÓ PER FER LA MATRÍCULA aquí

A partir del 22 de juny fins el 3 de juliol, ens la podeu fer arribar per correu electrònic: a8074847@xtec.cat o de forma presencial a la secretaria de l’Institut de Nàutica de Barcelona. Horari de dilluns a divendres de 9h a 13h i les tardes de dilluns i dimecres de 15h a 18h (tardes del juliol)

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

CURS 2023-2024 (Inici de classes setembre/octubre)

PERIODE DE MATRICULA CFGM SALVAMENT I SOCORRISME, CFGM VELA, CFGM BUSSEIG, CFGM PIRAGÜISME, CFGS SALVAMENT I SOCORRISME, CFGS VELA: Del 26 de juny al 7 de juliol.

PERIODE DE MATRICULA BATXILLERAT ESPORTIU: Del 22 de juny al 3 de juliol

Llistat d’alumnes admesos amb barem definitiu:

BATXILLERAT ESPORTIU SALVAMENT I SOCORRISME

BATXILLERAT ESPORTIU VELA

Els calendaris són diferents per cada tipologia d’estudi, en els següents enllaços trobareu els calendaris complets per a cada estudi:

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT ESPORTIU