7a Setmana Blava de l’INB

Anualment, des de l’Institut de Nàutica de Barcelona organitzem la Setmana Blava, on durant uns dies, deixem de fer les activitats acadèmiques convencionals, i organitzem un seguit de conferències, visites, col·loquis, sortides amb vaixell i activitats diverses relacionades amb el mon de la nàutica i el mar, adreçades principalment als nostres alumnes, per a que tinguin l’oportunitat de copsar de primera mà el sector professional al quan estan dedicant els seus esforços.

Aquest curs, ha estat tot un repte mantenir un programa de qualitat com el que us presentem, malgrat les dificultats logístiques i de prevenció de riscos derivats de l’actual pandèmia.

Així que us volem anunciar que la setmana del 14 al 18 de febrer, tindrà lloc la nostra 7a Setmana Blava de l’INB.

Us hi esperem!

Per veure totes les activitats que es realitzen durant la Setmana Blava fes Clic aquí

A continuació us deixem un recull de fotos amb algunes de les activitats que van fer els alumnes de l’Institut, feu clic aquí per veure-les.

Podeu trobar-ne més al nostre Instagram!