10a Edició dels premis FP Emprèn

El passat 18 de juny, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de la 10a edició dels Premis FP Emprèn. Aquests, tenen com a objectiu promoure la iniciativa emprenedora i són un reconeixement a la feina realitzada per l’alumnat. Els treballs presentats han tingut el suport del professorat de l’INB un cop es van presentar en el IV Concurs d’idees de l’Institut de Nàutica de Barcelona.

Cal destacar la participació de l’alumnat de l’INB els quals alguns d’ells han guanyat diferents premis:

PROJECTE MELODY, de Cristina Moreno, de 1r GS Ensenyament i animació socioesportiva, esports platja, ha guanyat el primer premi per la categoria d’Educació Cultura i Lleure. El projecte proposa el disseny de taules de padelsurf amb altaveu incorporat per tal de facilitar la feina dels monitors a l’hora de portar grups. El premi ha estat un abonament al club de cultura TR3SC. Podeu veure el video a l’enllaç https://youtu.be/Onb72sFy0nA

PROJECTE GOODGEL, de Kilian Sanmartí i Gerard Mordaganes, de 1r GM Manteniment de vaixells, guanyadors del primer premi per la categoria d’Industria. El projecte innova en la fabricació de gels de diferents sabors per combinar-los al gust. El premi ha estat un altaveu.

Per a tots els guanyadors, el premi també ha incorporat una entrada per visitar el supercomputador Marenostrum, unes càpsules formatives per a treballar el projecte emprenedor, així com una placa commemorativa.

Felicitar també al projecte MONOLITO, de Borja Salanova, de 1r GM Manteniment de vaixells, per la seva participació. Aquest projecte fabrica embarcacions a l’estil tradicional

Així doncs des de l’INB us felicitem a tots i totes!!