Benvinguts/des a les Portes Obertes per al curs 2026/2027 de l’Institut de Nàutica de Barcelona.
Ens fa molt de goig poder-vos presentar les portes obertes del nostre institut, per a que tingueu l’oportunitat de conèixer-nos, i per a que us puguem ajudar a prendre una decisió tan important en la vostra vida, com és els estudis post obligatoris que voleu fer.
En aquest article, tindrem centralitzada tota la informació de les portes obertes, que anirem també actualitzant a mesura que tinguem noves dades.
Les jornades de portes obertes consistiran en:
Primera part: presentació general de l’Institut a càrrec de la direcció del centre.
Segona part: presentació específica de cada estudi a càrrec del professorat.
Tercera part: visita a la Drassana del centre (per a les persones interessades en els estudis de vaixells)
Calendari portes obertes
En la taula següent tindreu el calendari per a les portes obertes presencials que us hem preparat per aquest mes de març, en la qual us donarem més detalls de els estudis concrets i podrem resoldre els vostres dubtes. És molt recomanable que prèviament a assistir a la sessió, hagueu navegat per el mapa informatiu que trobareu al final d’aquesta pàgina.
| Estudis |
Data, lloc i hora |
Batxillerat Esportiu de doble titulació:
|
16 de març 17:30hrs Batxillerat Esportiu de doble titulació. 24 de març 17:30hrs Batxillerat Esportiu de doble titulació. Lloc: l’INS Joan Salvat Papasseit (Pg. de Salvat-Papasseit, s/n 933150203 Per ambdós dies cal inscripció prèvia clicant aquí. |
Ensenyaments esportius de règim especial:
|
Dimecres, 15 d’ abril 17:00h
|
|
Dimecres 15 d’abril 18:00h Edifici Seu (c/ de l’Escar 6-8) |
Si teniu qualsevol dubte podeu consultar-nos al nostre correu electrònic: a8074847@xtec.cat
El Mapa
En aquest mapa que us hem preparat, teniu tot el que necessiteu saber per a conèixer-nos, i tenir en un únic lloc la informació referida a qui som, els nostres trets, els estudis, la preinscripció i la matrícula, unes preguntes freqüents (faqs), etc.
Si cliqueu a les diferents etapes d’aquest viatge, ens coneixereu millor…..
Us hi esperem!
Si no veieu bé la infografia o els enllaços proveu aquí

