Xerrades de la Marató TV3

Durant la setmana del 14 al 18 de desembre es van celebrar al centre les xerrades de la Marató sobre la Covid-19, per sensibilitzar sobre el vessant mèdic i humà d’aquesta malaltia.

Aquest curs, la nova situació imposada per la pandèmia ha fet modificar el format habitual de les sessions divulgatives, i s’han fet en format virtual. Per aquest motiu, i donat que la malaltia d’enguany ens afecta a tots, es va ampliar les sessions a l’ESO a més del Batxillerat com es venia fent altres anys.

La Carolina, la Patricia, la Magda i el Samuel van ser els divulgadors que van conduir les 24 sessions que es van realitzar al centre. Els alumnes després de veure el vídeo divulgatiu, i escoltar la presentació a càrrec de la divulgadora van poder fer preguntes molt interessants sobre el tema.