Visita al servei de microscòpia electrònica de la UAB

El 20 de març, els nostres alumnes de 2n de batxillerat que fan la matèria de Biologia van realitzar la visita al Servei de Microscòpia Electrònica de la UAB. Allà van poder consolidar i ampliar coneixements sobre la preparació de mostres i la utilització dels microscopis electrònics de transmissió (TEM) i de rastreig (SEM). Tots van utilitzar els dos microscopis i van poder comprovar de forma pràctica tot el que ja havien treballat i estudiat de forma teòrica a classe.

La visita va ser molt interessant, didàctica, completa i va servir per apropar el món de la investigació als nostres alumnes. Des del nostre centre seguirem apostant per la ciència i continuarem transmetem als nostres alumnes la importància d’aquesta per fer avançar la nostra societat i millorar la nostra qualitat de vida.