Tornant de Beaupréau-en-Mauges!

Una mica bàrbar aquest nom… Els alumnes de 1r de batxillerat que cursen el Batxibac han tornat de Beaupréau-en-Mauges, de la regió dels Pays de la Loire.

Era la primera vegada que es feia l’intercanvi amb l’institut Julien Gracq i, certament, ha sigut tot un èxit. L’acollida ha sigut fantàstica i l’institut molt modern. Fa goig veure la cara de satisfacció dels nois i noies.

Si voleu saber-ne més, podeu accedir al següent article en francès sobre l’intercanvi publicat en el diari regional.

Benvinguts de nou!