Més de 70 esportistes inicien la Lliga d’Escacs per Equips

Aquesta setmana, més de 70 persones de l’institut han iniciat la Lliga d’Escacs per Equips. En aquesta competició, hi participaran 20 alumnes de 1r d’ESO, 13 de 2n d’ESO, 11 de 3r d’ESO, 12 de 4t d’ESO, 13 de Batxillerat i 7 professors. Totes les persones participants s’agrupen de manera heterogènia en 6 equips, els quals estan formats per gent de totes les edats i tots els nivells.

Els sis equips participants són els següents:

• Alfils Aliats
  • Cavalls Coordinats
  • Dames Decisives
  • Enroc Eufòric
  • Peons Potents
  • Torres Temeràries

Tot i que es tracta d’una activitat de caràcter voluntari, la participació per part de l’alumnat i el professorat ha sigut molt elevada, fet sorprenent si tenim en compte que les partides d’escacs es juguen a l’hora del pati. De la mateixa manera que va succeir en el primer trimestre, totes les persones participants han mostrat, en aquesta primera jornada, ganes d’aprendre, il·lusió, empatia, esportivitat i capacitat per ajudar a la resta d’esportistes per seguir millorant el seu joc.

En definitiva, aquesta notícia pretén ser una benvinguda per les noves persones que s’han inscrit. Sens dubte, no només es tracta d’una oportunitat per transmetre molts valors positius i promoure l’autocontrol davant de situacions diverses, sinó que també és un espai en el qual tothom pot sentir-se important.