Sortida a TV3 de 1r de Batxillerat

El passat dilluns 4 de desembre, els alumnes de 1r de batxillerat que fan l’optativa de Comunicació Audiovisual van visitar les instal·lacions de Televisió de Catalunya (TV3) a Sant Joan Despí.

L’alumnat ha conegut de primera mà com es desenvolupa un informatiu des de la seva preparació fins l’emissió en directe. També ha descobert com funciona el procés per a la redacció de notícies, com funciona la sala de control de realització i com són els platós i les càmeres de les quals disposa la televisió pública, entre altres secrets televisius.

A més a més, la sortida també els ha permès visitar les instal·lacions de les unitats mòbils i els tallers de fabricació de decorats.