Els alumnes de l’optativa Parlem de 2n d’ESO visiten Ràdio Mollet

Els alumnes de l’assignatura optativa Parlem hem visitat Ràdio Mollet per conèixer les instal·lacions de l’emissora local. Ens ha rebut l’Emma, periodista de la ràdio, i ens ha explicat, entre moltes altres coses, com es fa un guió radiofònic, com es preparen els informatius, com s’emet en directe o quins gestos fa servir el periodista per comunicar-se amb el tècnic de so. Ara, els alumnes hauran de posar en pràctica tot el que han après. A partir del gener, els alumnes de Parlem participaran en el magazín Posa’t les piles. Estigueu a punt per escoltar-los els dies 10 de gener, 21 de febrer, 10 d’abril i 29 de maig de 9:30 a 10:00 del matí.