Simulacre de les PAU 2019 al Plantada

Durant els dies 1,4 i 5 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat van realitzar el simulacre de les PAU 2019. En aquests tres dies es va recrear, el més possible dintre de les limitacions lògiques, la situació que els alumnes hauran de viure els propers dies 12, 13 i 14 de juny de 2019, quan facin les proves de les PAU.  Cada dia es van realitzar tres exàmens de diferents matèries i d’una hora i mitja respectivament, separats per descansos de mitja hora. Els exàmens tenien l’estructura  i els exercicis del mateix tipus que els realitzats en les PAU i el protocol seguit va ser idèntic al real. Esperem que aquest simulacre hagi estat profitós per als nostres alumnes i que els ajudi a encarar la recta final de 2n de batxillerat amb coratge, força, esforç i molts ànims.
Molta sort a tothom!

Carme Parra, coordinadora de batxillerat