Projecte #aquiproubullying. Prevenim l´assetjament des de 1r d’ESO.

Durant aquests dies els alumnes de 1r d´ESO han rebut una formació sobre assetjament escolar i la seva prevenció. Aquesta formació ha sigut impartida pels mediadors de 4t ESO que han ensenyat a detectar els diferents tipus de bullying i han compartit experiències freqüents que poden passar en el dia a dia de la vida a l´institut.

Durant la sessió també s´han proposat mesures i consells per evitar comportaments de bullying o contribuir a ells. Els alumnes de 1r ESO han pogut preguntar i resoldre dubtes sobre aquest tema directament als mediadors. Aquesta formació pertany al projecte de centre #aquiproubullyng impulsat pel departament d´educació.

Ismael Ramos. Coordinador de Convivència i Mediació