Les alumnes Batxibac a Rennes

Les alumnes del centre que cursen el 1r curs de Batxibac, han marxat a Rennes per tal de desenvolupar l’assignatura “Estada Investigadora”. Durant aquest mes que dura l’intercanvi, les noies hauran d’assistir a les classes del Lycée Victor et Hélène Basch (Rennes) i fer un treball de camp allà mateix que ens exposaran a la seva tornada.
Les alumnes que hi participen aquest curs són la Kènia Menasalvas, la Claudia Mercadé, la Sara Molina, la Noa Moratonas, la Marina Raga i la Laura Rodríguez.
Esperem que gaudeixin de l’experiència de conèixer una regió tan particular de França com és la Bretanya i que n’aprenguin molt!

Carles López