Bon retour au Québec!

Els alumnes quebequesos, el Zackary i el Ludovic, ja han acabat la seva estada de dos mesos amb nosaltres. Marxen molt contents i amb la motxilla plena d’experiències:
“Muchas de las personas que conocí aquí son amigos ahora o los considero como familia, como la familia de Pau. También aprendí mucho sobre mi persona, porque tuve que aprender a ser muy autónomo y adaptarme a vivir fuera de mi familia, de mi cultura y de mi zona de confort. Todo eso fue muy enriquecedor para mí y al final creo que soy mejor persona con esta experiencia”, ens diu el Zackary.
“He aprendido mucho en los últimos dos meses y nunca voy a olvidar este intercambio. Muchas gracias a Alejandro y a su familia, a todos mis compañeros y profesores que fueron muy amables y a Carles que siempre nos ayudaba y que nos ha cuidado muy bien!”, són les paraules del Ludovic.
Al gener, els nostres alumnes Pau Segovia i Alejandro Soto marxaran cap al Quebec per viure ells la seva propia experiencia.
Tothom coincidim en què ha estat un plaer tenir a aquests joves entre nosaltres, tots hem après els uns dels altres (famílies, companys i professors), i aquesta és la màgia dels intercanvis.

Carles López