CAFEMN RUTES BTT: TIBIDABO 2018

El passat 09 de març, i seguint amb les rutes programades pels alumnes de CAFEMN, el grup va realitzar la ruta MOLLET – TIBIDABO, tot passant pel Parc Natural de Collserola. Un total de 5 hores a sobre de la bicicleta, comptabilitzant 52 quilòmetres i un desnivell acumulat positiu de 630 metres.

Els alumnes encarregats de programar, planificar i executar la ruta es van trobar amb diferents imprevistos: trencament d’una cadena, diferents punxades i mareigs i indisposició d’una client. Solucionar aquestes dificultats és part de la seva formació com a guies de bicicleta de muntanya.

Totes les rutes tenen un fil conductor i en aquest cas era l’estudi de la flora i la fauna del Parc de Collserola i l’ús esportiu que la gent li dona a aquesta zona.

La propera ruta ens portarà a la Serralada Litoral per tal de conèixer l’empremta que van deixar els nostres avantpassats.

Javi Molina