Projecte de Recerca de 4t d’ESO: horari especial

A l’atenció de les famílies de 4t d’ESO

Benvolguts pares i mares,

Com ja deveu saber, dins la programació de 4t d’ESO es porta a terme el projecte de recerca. Aquest treball té com a objectiu l’orientació de l’alumne tant en la dimensió acadèmica com en la professional.

Durant els dies 22 i 23 de març es duran a terme els tribunals d’aquest projecte de recerca i és per això que l’horari dels alumnes queda modificat.

Durant aquest dos dies els alumnes, enlloc de fer l’horari lectiu habitual, només hauran de venir el dia i hora en la qual tenen tribunal examinador. Podeu consultar els horaris en el document: Tribunals Projecte de recerca 4t ESO 2018.

Atentament,

Equip Directiu