Torneig d’escacs d’alumnes i professors

Aquesta setmana, els estudiants de secundària han tingut una experiència emocionant participant en un torneig d’escacs a l’institut. Després de quatre rondes de classificació prèvia, els cinc estudiants amb millor puntuació han tingut l’oportunitat de jugar una final per equips amb una selecció de cinc professors com a rivals. L’atmosfera ha sigut excepcional i hi ha hagut una gran participació per part de tots.

Els estudiants han demostrat el seu talent i habilitats en aquest esport. El torneig no només ha sigut una oportunitat perquè els estudiants mostrin les seves habilitats, sinó que també ha fomentat la interacció i l’emoció entre un públic ple d’energia positiva. Tots els participants, tant els estudiants com els professors, han demostrat un gran respecte i esportivitat envers els seus adversaris. Aquesta experiència ha enriquit els alumnes en el context marcat per aquest esport, però també els ha proporcionat una lliçó valuosa sobre la importància de treballar junts i respectar els altres.

En resum, el torneig d’escacs d’aquesta setmana ha estat un èxit rotund. Tant els alumnes com els professors han mostrat la seva passió pels escacs, creant un ambient ple de competitivitat saludable. És meravellós veure com aquest esdeveniment ha estimulat el creixement personal i ha promogut la col·laboració entre tots els participants. Sense cap dubte, aquest torneig quedarà com un record i serà l’espurna que estimuli una continuació durant els cursos vinents.