L’alumnat de 1r d’ESO estudia la riera de Vallcàrquera

Els dies 8 i 9 de juny l’alumnat de 1r d’ESO va anar al Figaró per estudiar la riera de Vallcàrquera. En aquest indret del Montseny van poder analitzar un ecosistema molt característic: el rierol. L’activitat que van realitzar consisteix en l’observació de les espècies de plantes més abundants en aquests boscos de ribera i en la realització d’un mostreig dels macroinvertebrats de la riera.

Tot i que al llarg de la setmana va ploure de manera intermitent, els dies de la sortida va fer un temps molt bo que va permetre gaudir de les activitats i d’un entorn natural excepcional.