Encetem el Projecte Opencohesion School al Plantada

Els alumnes de l’assignatura d’Economia a 4t d’ESO ja es troben participant al projecte Opencohesion School promogut pel Departament d’Acció Exterior i Govern Obert de la Generalitat de Catalunya. En aquest projecte els alumnes de cada equip, dividits segons unes tasques concretes, hauran de fer una auditoria a un projecte realitzat amb fons FEDER al seu municipi o comarca, amb la fi de promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques entre l’alumnat.
En concret els alumnes del nostre institut es troben dividits en dos equips amb un projecte diferent cadascú. Aquest projecte tindrà una duració d’aproximadament 5 mesos, concretament des de febrer fins a principis de juny.

Si vols estar al dia dels nostres progressos segueix-nos a les nostres xarxes socials:

net_montseny
turismeindustrialgranollers