Servei Comunitari: La Fundació Sanitària de Mollet

Els alumnes de 3r d’ESO van gaudir de la xerrada que tanca el cicle de xerrades sobre el Servei Comunitari, que va fer el coordinador de la Fundació Sanitària de Mollet (FSM), Daniel Acosta a la sala d’actes del Centre. Va presentar els diferents projectes que coordina: la Vinyota, el Centre Sociosanitari, Santa rosa i les diverses activitats que podran portat a terme l’alumnat del servei comunitari.

Els alumnes van seguir amb atenció les informacions del Daniel i les diferents responsables dels projectes que l’acompanyaven.

Guadalupe Mendoza

Coordinadora Servei Comunitari