Visita a Roca Umbert.Els oficis de l’art

Els alumnes de l’optativa de visual i plàstica de 4t han realitzat la visita dinamitzada dels oficis de l’art, desenvolupada a la fàbrica de les arts de Roca Umbert, ubicada a Granollers.

Actualment a l’Espai d’Arts hi ha artistes residents que treballen amb diverses tècniques com pintura, fotografia, il·lustració, vídeo, escultura, collage, entre d’altres. Amb aquesta activitat hem conegut dos artistes, ens han convidat a visitar la residència dels artistes, coneixent la seva obra ens hem apropat a una manera diferent d’aprendre sobre els oficis de l’art.

La visita s’ha complementat fent un taller d’art urbà, realitzant grafitis amb plantilles a les parets de les instal·lacions, on tots els alumnes han pogut entendre i practicar com és el procés de creació d’una peça fins a la seva execució.