Participem a les VIII Jornades de Mediació Escolar

El Divendres 3 de Maig, l´alumnat de mediació del centre (3r i 4t ESO) va participar a les VIII jornades de mediació escolar de la nostra ciutat. Les jornades va reunir a més de 130 joves de diferents etapes educatives (primària, secundària, batxillerat i cicles formatius) de centres de Mollet, per tractar el tema dels rumors i les xarxes socials.

El Síndic personer de Mollet va fer una ponència sobre els rumors, els seus efectes i i el seu impacte en l´actualitat. Posteriorment, es fan fer dinàmiques perquè els alumnes intercanviessin impressions sobre diversos rumors que poden iniciar-se en xarxes socials (estereotips, acusacions, mentides sobre absentisme escolar, relacions entre adolescents, …), emulant una pantalla de WhatsApp on podien introduir missatges.

La jornada va finalitzar amb la posta en comú de les conclusions i les propostes dels diferents grups de treball d´alumnes.