IN LABYRINTHO. Sortida de Cultura Clàssica al Parc del Laberint

El dimecres 27 de novembre els alumnes de Cultura Clàssica de 3r de l’ESO van visitar el Parc del Laberint d’Horta. Després de transitar pel poema visual de Joan Brossa que dona la benvinguda als visitants del parc, vam passejar pel jardí neoclàssic i cadascun dels alumnes va explicar algun dels mites evocats pels relleus i les escultures i va guanyar-se el títol de “poeta laureatus” (vegeu, si no, les corones de llorer que cenyeixen els seus fronts). Vam saber del rapte d’Amfitrite, i del d’Europa. Ens vam familiaritzar amb el mite de Teseu i Ariadna, amb els amors de Psique i Cupido, amb la dissortada història d’Eco i Narcís, amb l’oracle que pesava sobre Dànae i el seu fill Perseu… Fins i tot ens vam deixar inspirar per la nimfa Egèria!

A sota podeu veure el fantàstic reportatge fotogràfic que va realitzar la Flor Granado.