Avui escrivim tots en el Plantada

El divendres, 13, alumnes de 2n d’ESO del Ins Vicenç Plantada escriuen un text a varies mans i amb unes condicions determinades. L’encarregat de cada grup ha de triar entre diversos sobres (aventures, terror, ciència-ficció, amor, policíaca) per decidir la temàtica del text.

Després la professora lliura aleatòriament una emoció (sorpresa, por, alegría, tristessa, fàstic) a cada grup per incorporar-la a la redacció. A més ha d’aparèixer en la història un dels següents objectes: o una espelma o un guant negre. Per completar, els alumnes han de presentar una portada amb un dibuix o pintura relacionada amb el contingut del text.

Ara ja està tot. La propera sessió serà gaudir de la lectura de les històries.