S’inicia el projecte Brúixoles a 1r d’ESO

Aquesta setmana s’ha iniciat el projecte brúixoles a l’institut. El projecte brúixoles té com a objectiu que un alumne amb experiència al centre acompanyi i faci de suport als nous alumnes de 1r d’ESO, durant els seus primers mesos al centre. Els alumnes brúixoles o experimentats formen part del servei de mediació de 3r i 4t d’ESO.

En aquesta primera sessió, cada alumne/a de 1r d’ESO ha conegut a la seva brúixola i han compartit les seves inquietuds, pors i sorpreses durant els seus primers dies a l ́institut. A més, han pogut participar plegats en una dinàmica on han hagut d’orientar-se pel pati superant diverses proves com desxifrar missatges secrets, trobar insectes o cantar un rap.