1r d’ESO B D i E al Figaró

El dimarts 20 de juny els alumnes dels grups de 1r d’ESO B, D i E van fer una sortida a la riera de Vallcàrquera, dins de la població de El Figueró.

Aquesta sortida és una activitat inclosa dins la matèria de Ciències Naturals  per estudiar un bosc de ribera.

Els alumnes van capturar diversos animals invertebrats dins de la riera, sens dubte un dels millors moments de la sortida, i van fer determinar diversos paràmetres per determinar la qualitat de l’aigua de la riera.

Van passar una bona jornada en grup tot i aprenent ciències naturals en un entorn natural refrescant, gaudint de l’ombra dels arbres de ribera i de l’aigua.