Benvinguts a l’institut, benvinguts a casa vostra!

Sí, benvinguts a casa vostra, perquè així l’hem de sentir tots, l’institut, el nostre institut, el vostre institut, on tots hi passem gran part del nostre dia a dia.

Dono la benvinguda a aquest nou curs a tota la comunitat educativa, als alumnes, la única raó d’existència del centre, a les seves famílies, agraint-los la confiança que han dipositat en nosaltres, a tots els professors i educadores que dia a dia acompanyem als nostres alumnes en el seu creixement i desenvolupament personal, a les administratives que tan bona feina fan, als conserges que sens dubte són el motor del nostre centre, a les dones de la neteja que s’estimen el nostre institut i el mantenen sempre net, en definitiva, benvinguts tots.

Aquest és sens dubte un any de canvis, com tots sabeu el Miquel Àngel ha començat una nova aventura en un altre centre i tot i trobar-lo molt a faltar li desitgem tot d’èxit en la seva nova etapa. Mai podré ocupar el seu lloc, però em toca la difícil tasca d’intentar fer-ho tan bé com ho va fer ell durant molts anys. No sé si ho aconseguiré, però us puc assegurar que vindré cada dia amb la il·lusió i les ganes de treballar per tal d’aconseguir-ho. Per fer-ho compto amb un gran equip, el més proper, la Núria, el Ferran, el Lluís i l’Ismael amb tanta il·lusió o fins i tot més que jo, i tots els professors i personal del centre.

Iniciem un curs on us demano que ens cuidem els uns als altres. Penso que és molt important que tots i cadascun de nosaltres ens sentim a gust al nostre institut, és per això que us demano que dia a dia fem que el nostre institut sigui un lloc on regni el bon humor, el bon fer, la comprensió, la solidaritat.

Us demano a tots que intentem transformar les emocions negatives en emocions que generin benestar als altres, perquè de ben segur ens faran sentir millor. Us demano esforç, constància, inconformisme, no tingueu mai suficient, sempre s’ha d’aprendre més.

Als alumnes, us dic que, tot i que no sou massa conscients, esteu creant el vostre futur i nosaltres, els professors i la resta de personal del centre, estem aquí per acompanyar-vos, guiant-vos en aquest camí.

Molt bon curs a tothom! #somplantada
Mónica da Silva